کسی ک تو ۳۴ یا ۳۵هفته درد اش شروع بشن چکار باید بکنه؟

۲ پاسخ

شیاف و امپول اینا میدن برا کنترل تا جایی ک بشه

بستری میکنن سرم سولفات میزنن ..قرص میده ک انگار اسمش ایزوپرین اگه اشتباه نکنم ..شیاف پروژسترون درد رو کنترل میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۱ ماهگی