سلام من هفته دهم درد شکم دارم از چیه

۳ پاسخ

اگه لکه بینی نداری عادیه

میگن عادی تا حدودی اگه با لک بینی اینا نباشه

منم دارم نفخهههه

سوال های مرتبط