سلام به هفته 10🫡

۳ پاسخ

باهمیم قشنگممممم🥰منم امروز ۱۰ هفته شدم

عزیزززم ایشالا برات به راحتی و دل خوش بگذره

😍 سلامم جانممم ولی نمیدونم چرا روزا واس من دیر میگذره 🥲

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی