۴ پاسخ

۱۵ دقیقه تو بغل نگهش دار حتی اگه اروغ نزنه بعدش بخوابونش

پسرمنم بعضی وقتا میزنه زیاد نمیزنه نیم ساعت اروغ میگیرم اخر هیچی به هیچی

نزنه اشکالی نداره فقط وقتی شیر میخوره ده دقیقه تایک ربع بزارش رو شونه ات دراز نکشه بعد شیر

پسر منم نمیزنه دیگ به بعل میخوابونمش 🤦‍♀️نتیجش میشه یه خواب پر از نق نق

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی