خانما من خیلی نفس کم میارم چیکارکنم؟

۳ پاسخ

زیر نظر دکتر هستم همین چند روز باید برم بهش بگم
دو روزه طرفای بعدظهر یه جوری حالم بد میشه ک میفتم فک میکنم جاییم ک اکسیژن نیس

اگه کم خونی خطر ناکه ممکنه اکسیژن رسانی ب بچه کم بشه.
برو دکتر قرص اهن بده بهت

طبیعیه حق داری من ک تازه ماهم پایین تره نمیتونم نفس بکشم
برو داروخانه اسپری بینی سدیم کلراید بگیر با قلم بینی استفاده کن خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی