بعد سونو وزن بازم سونو دارم ؟چند هفتگی؟

۵ پاسخ

اره اخرای بارداری که ببینن تو چ حالتیه..

دقیقا من ۲۸ هفته سونوی وزن دادم دکترم گفت کمه وزنش
دوباره باید نزدیک ۳۴ هفته سونو رو تکرار کنی
بستگی به شرایط داره چند بار سونو بدی

تو سونوی وزن اگه مشکل وزنی نداشته باشی یا بچه سفالیک باشه دیگه سونو نمیدن بعضیا موقع درد زایمانشون یه سونو میدن .. ولی اگه مشکل وزن گیری باشه زیاد یا کم باشه وزنش یا بچه بریچ باشه دوباره برات سونو مینویسه دکتر

اگه طبیعی هستی تا زمانی دردات بیاد سونو نرمال نباشه چک میکنه .ولی سز باشی یکی بگیره مشخص کنه

۳۷ یا ۳۸ هفتگی که بدونن بریچه یا سفالیک

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی