۹ پاسخ

ببلاک خوب نیست

به هر بچه ای یه مدل شیر خشک میسازه من نان میدم راضیم قبلا هم اپتامیل میدادم خیلی خوب بود

دختر من ی هفته دیگه میشه 4ماهه ،ولی خیلی ریزس دوروز بهش شیر خشک نان دادم کمکی ،اسهال شد عرض 2ساعت 3بار پی پی کرد اونم خیلی زیاد

بببلاک

لطفا پیام های منو هم نگاه بندازین

گیگوزوزن دهیش خوبه وسبک هم هست دلدردنداره

هر کدوم که بچه بخوره و اسهال نشه
همشون یه ترکیب رو دارن
فقط مهمه بچه حساسیت نشه و بخوره
ببلاک
نان
گیگوز
اپتامیل
همه مثل همن
حتی شیر خشک رژیمی اگه بچه بخوره وزن میگیره

من گیگوز میدم راضیم

نان عالیه

سوال های مرتبط

مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی