کی هفتم مهر ماه میاد خسته شدم

۷ پاسخ

مگه به شما نامه بستری دادن؟

منم منتظر همون روزم🥺🤦🏻‍♀️

منم همینطور 😭کی هفت مهر میشه؟

هفتم زود نیست؟الان تازه ۳۳ هفته ای ک

اختیاری هستی گلم ؟

خیلی زود🥲
چند هفته نوبت داده اختیاری هسی؟

سزارین هستی منم با توام انشالله

سوال های مرتبط

مامان 🍒آراد🍒 مامان 🍒آراد🍒 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری