کی این دو ماه میگذره خسته شدم

۳ پاسخ

وای خیلی سخت میگذره منم ۲ماهو نیم دیگ دارم. نه تاریخ میره جلو نه ساعت

انشالله به سرعت و سلامت

واااقعااا من ک استراحت مطلقم طول سرویکسم پایینه همش میگم کی برسم به ۳۴هفته ک خیالم راحت بشه انشاالله هممون امسال عید بچه هامون بغل مون باشه،🥺🥺😍

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍒آراد🍒 مامان 🍒آراد🍒 ۲ ماهگی
مامان س جوجه مامان س جوجه ۹ ماهگی