چرا از جنین اکو قلب میگیرن

۴ پاسخ

انشاالله

جدیدن برا هم مینویسن… چون سونو آنومالی همه چیز مربوط به قلب رو با جزییات نمیگه… دکتر بمن گفت اگر سابقه مشکلات قلبی توی بستگان خودت و همسرت نیست نیاز نیست بری… و فقط برای اطمینان میفرستن

من نگرفتن

برا منم نوشتن

دکترم گفت چون ی سقط داشتی باید بری ولی گمونم قانون جدیده که مطمئن بشن بچه از نظر قلبی مشکلی داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان نیلگون مامان نیلگون روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری