خانمای کرمانی ارزون ترین جایی که اکو قلب جنین میگیرن کجاست؟

۱۰ پاسخ

من رفتم رضا درخشان ساختمان بزرگمهر ۲۹۰۰

من خودم رفتم دکتر باقری ۳ تومن شد چون بیمه فکر کنم اکو رو قبول نداره آزاده

یه خانمه تو دوستام بود هفته پیش رفته بود کلینیک بعثت پیش دکتر مریم احمدی

مراکز دولتی ، کلینیک ها

بمن گفت برو من نرفتم
دیگه ارزون ک نیس حداقل ۱۵۰۰

پاشو بیا روبیکا

چخبرع ۳تومن از کجا پرسیدی
من باید برم ماه دیگ بانک بزنم پس

چون انومالی . اکو قلب . پیش دکتر خودم ۸ باید برم . پیش دکتر تیرویید باید برم . آزمایش تیرویید هم باید بدم

لامصب انومالی به من گفتن ۴تومن تو کجا میخوای بری و چند گفته

قیمت گرفتی ؟؟

دکتر به تو هم گف اکو قلب بری؟

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری