۶ پاسخ

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

یه تاپیک تقریباً کامل راجع به این موضوع گذاشتم دوست داشتی بخون شاید کمکت کرد

من دو سالگی گرفتم زمان میبره اونم بچه های من دوقلو هردو پسر خیلییی عذاب میدن فقط فقط یع نکته داره
اونم اینه ک به هیچ وجه پوشک نکن اصلا چه شب چه روزاصلاااااااااااااااا
یا اعصبات نکشه ببندی دوباره عمرا بتونی بگیری

صبر ایوب میخواد من دوماهه درگیرم یبار میگه یبار نه

همکاری نمیکنه چه عجله ای داری

من هنوز نگرفتم 🥲
دو دلم ی بار میگم تا عید بزارم یبارم میگم از این ماه شروع کنم🥲

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین