درد شدید پهلو گرفتم طبیعی هست؟

۳ پاسخ

هیچ درد شدیدی طبیعی نیست حتما برو دکتر خیالت هم راحت میشه

نه طبیعی نیس گلم

کلا دکترم میگه درد اگه شدید بود و ول نکرد طبیعی نیست باید برید پیش پزشکتون یا بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد