سلام.
امپول ریه رو تا چند هفته میزنن؟

۵ پاسخ

این امپولو واسه اونایی میزنن که احتمال زایمان زودرس داشته باشن

ب نظرم طبیعیه ها
دکترم گف ۴۰ هقته به صفر میرسه
من تو این هفته ۲۶ سرویکسم ولی سرکلاژم

من دیروز ۳تای اخریشو زدم
شنیدم تا ۳۳ هفته
ولی دیدم همینجا طرف حتی ۳۶هفته ام زده

من دیروز زدم 3 دوز اولی شو امروزم 3 دوز دوم و میزنم تا چند هفته رو نمیدونم

واسه چی میخوای بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی