۵ پاسخ

شاید آروغش درست نمیگیری شیر ک میخوره

رفلاکسه پسر منم همینجوریه

شاید رفلاکس دارع

رفلاکس داره بعد ۳ ماهگی ب مرور خوب میشه

رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان آنــا✨ مامان آنــا✨ ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۵ ماهگی
مامان پسر مامان پسر روزهای ابتدایی تولد