۵ پاسخ

هر یک ربع ک شیر میخوره بلند کن یک بادگلو بگیر
پایان شیر هم بجز بادگلو کلا بیست دقیقه عمودی نگه دار بعد بخوابون.شیب دار هم باشه
اگه با این‌موارد بهتر نشد بهتره خودت لبنیات نخوری

خداحفظش کنه عزیزم
این ستشو ازکجا گرفتی

رفلاکس

زیاد شیر میخوره شاید معده‌اش اضافه رو پس میزنه
اگه جهنده هست و بعد هر وعده ممکنه رفلاکس باشه

اگه شیرخشک میدی شاید ازاونه بهش نمیسازه یا رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی