۴ پاسخ

سلام مامان گیلاس استفراغ بچه شما بهتر شده؟

باید استفراغ کنه کههه
اضافه هاشو میندازه بیرون

رفلاکس دارع عزیزم

احتمالا رفلاکس داره اگه زیاد بود ببرید دکتر

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی