۷ پاسخ

ماشاالله خدا حفظش کنه برات

ای خدااا

بی بی کر برای پسر من خوب بود

چند روزشه چند کیلوئه

ماشاالله بهش خوبه

پدی لاکت

بایولاکت عالیه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۱۳ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی