۶ پاسخ

خواهری میشه درخواستموقبول کنی صبح که میری دکتربگی بهم ببینم دکترشماچی گفته

مال شماهم مثل منه دوهفته رشدسرش بیشتره حالابازم به دکترخودتم نشونش بده ببین چی میگه

خواهری من دیروزپیش دکترم رفتم مال منم دورسربچم دوهفته رشدش بیشتربودتو۳۰هفته دکترگفت اصلامشکلی نداره برااساس وزن بچم گفت درشته تپله

فردا میرم بهداشت ببینم چی میگه ...اما ماما ها ک‌تو بهداشت اند بخدا آدم فقط بلدنند استرس بدند

مشکلی حادی نداره یکم آب دور جنین زیاد که اونقدر مشکل ندارد دیابت ندارین؟؟؟؟

فقط اب دورش،زیاد شد و دور سرش جلوتره

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان رضاو ریسان مامان رضاو ریسان ۶ ماهگی