۱۱ پاسخ

من 35 هفته زایدم والی امپول ریه زده بودم که بچم نزاشتن تو دستگاه
وزنشم2400

عزیزم من ۳۶ هفته و ۶ روز زاییدم😂
بچم دستگاه نرفت

مال من رفت بخاطر تنفس و زردی البته اگه سزارین باشی طبیعی نمیره

دست راستت به سرم که منم به هفته شما برسم. هیچی نمیشه سالمه سالمه نی نی

ن نمیره گلم

نه عزیزم پسرمنم سی وهفت هفته سزارین شدم س کیلو بود

نه عزیزم من 36هفته و6روز کیسه آبم پاره شد دخترم 2700 بود دستگاه نرفت فقط چند ساعت اکسیژن گرفت

ن فدات از ۳۶ دیگ نمیره دستگاه مگ اکسیژن کم بیاره

نه زودتر راحت میشی گلم بچتم عالیه همه چیزش .دستگاهم نمیره

د اخه زن ۳ و ۱۰۰ عالیه دیگ چقدر میخوای باشه

عزیزم وزنش عالیه نه دستگاه نمیره

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی