از قشنگی های دختر داشتن
مثل تراپی میمونه برام😍

تصویر
۱۲ پاسخ

ای خودا چقد نازن🥹

ای جونم 😍

ما پسردارا درک نمی‌کنیم😂😂

ای جان دختر منم کلی از اینا داره خیلی شیکن

و منی ک حتی برای پسرمم گلسر میخرم و عشق میکنم

تصویر

مبارکه عزیزم ولی دختر من اصلا نمیزاره رو سرش بمونه

موهای دختر من انقد نرم چیزی جز کش چهل گیس نمیبنده موهاشو 🥲🥲🥲🥲

منو ب عنوان فرزند خوندگی قبول میکنی🤣🤣🤣🤣

ما ک نداررررررریم چیکا کنیم پ😂🤦🏻‍♀️

باید یه دخمل بیاریم دلمون اب شد😂😂

لباسا ،اسباب بازی کوچولوتون اگه لازم نداشتین من لازم دارم میشه به من بدین

دلم خواست 🥺😍

سوال های مرتبط

مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی