بهترین حس دنیاس اگه بابت یه چی از خدا ممنون باشم همین که خدا بهم به دختر داد
حس میکنم خدا خیلی دوسم داشته که بهم دختر داده ☺️🥹🩷
خیلی بنظرم فرق داره باپسر ادااصولشون.مخصوصا وقتی بتونی لباس لختی تنش کنی
همون حسی که وقتی بچت پسره
که فرقی داره
خیلی شیرین اصلا جنس دلسوزی دختر فرق داره
حس زندگی
حس فرشته داشتن
اصن ساحل ک نباشه خونمون انگار خونمونبیروحه
ساحل نور خونمونه ساحل زندگیه
اصن انقد خوبه انقد مهربونه
انقد دنیاشون قشنگ ورنگیه😍
من وقتی موهاشو میبندم با کش وگیره های رنگی عشق میکنم
وقتی لباس چین چینی تنش میکنم روحم میره واسش
وقتی میره بغل باباش خودشولوس میکنه اصن زندگیه
دخترداشتن اينجوريه كه شوهرمو بابامو مامانمو داداشم خواهرم همه روازم گرفته😐خيليم لوسه بانمكه كفشاي منو ميپوشه مثل من كرم ميزنه خيليم احساساتيه بامنم بسيار درگيره وقتي به باباش دست ميزنم موهام ميكشه…خلاصه يه قرطيه براي خودش شكر بابت وجودشون بچها
بهترین حس دنیا آنقدر شیرینه که حد نداره خیلی خوبه 🥰😍
دخترا خیلی لوس بازی در میارن شیرین تر به نظر میان
من از خدام بود دوتا بچه هام دختر باشن چون میدونم بعدا تنها نیستم بعدا تنهام نمیذارن مونس وهمدم دارم خداروشکر واقعا
هوو مامانه🤣🤣🤣
لوسه ناز داره کارای احساسی انجام میده کلا دخترونگیشو نشونت میده😍
خانومه خانوم،ناز داره عشوه میاد حس مادرانه داره به برادر کوچیکش قربون صدقه همه میره با همه مهربونه همه بچه هارو دوست داره به تمیزی علاقه داره و خیلی حسای ظریف دیگه🥲
من واقعا ارزوم بود دختر داشته باشم ولی درکل دختر پسر فرق نداره تنشون سالم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.