از خاصیت های دوقلو داشتن
😐😐😐😐

تصویر
۵ پاسخ

منو داداشمم همیشه اینجوری بودیم اون تخم مرغ با رب میخور من بدون رب🥴😂

ای ننه سلیقه ها فرق می‌کنه🤣❤️❤️

ای خدا😂😍
چقدر رمانتیک شده😅

😂😂😂 تو یه قابلمه دو تا غذا! جل الخالق😂

ای جونم نوش جونشون

سوال های مرتبط