سلام اوتمیل از ظهر مونده می تونم بدم به پسرم

۵ پاسخ

ن نده ارزششو نداره مریض شه

نهایتاً یک تا دو ساعت میتونی غذا رو بیرون یخچال نگه داری
اگه تو یخچال توی ظرف در بسته بوده
میتونی کمی گرمش (نه داغ و نه سرد) کنی بدی بخوره

نههه
فاسده

توش چ میوه آیی داشته

نه دیگ خراب شده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی