علائم پریودی شروع شد😑
یعنی این ماه هم نشده!!! 🥲🤕

تصویر
۵ پاسخ

ربطی نداره عزیزم،علائم پریود و بارداری یکیه،فرقشون فقط تو پریود نشدنه

عزیزم به علائم توجه نکن
من به حساب گهواره 3 روز دیگه و به حساب خودم ۶ روز دیگه موعدمه
ماه های قبل آنقدر علائم داشتم از درد نوک سینه و حالت تهوع و... ولی باردار نبودم دیگه الان دل نمی‌بندم
ایشاا... که باردار باشی

هیچ ربطی نداره.علائم بارداری خیلی شبیه پریودیه

من از ۵ روز قبل از پریودم درد شدید پریودی داشتم میگفتم دیگه پریود شدم ولی باردار بودم.خیلی علائم شبیه همه.انشالله به صلاحتون باشه میشه.من خودم ۱ سالو نیم انتظار کشیدم

ای خدا ایشالا هر وقت به صلاحته برات پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری