۸ پاسخ

من فقط با بادام خوب میشم

به من دکتر امپرازول ۲۰ میلی داده
خیلی خوبه یدونه ناشتا باید بخوری

بادوم درختي بيسكوييت ساقه طلايي يك قلوپ شير سرد جرعه نوشيدن آب نون خشك ماست

من فقط فقط بابادام درختی اوکی میشم

فاموتیدین 40بخور

من با تخمه کدو خوب میشم
میگن چای زنجبیل هم خوبه ولی من امتحان نکردم

شیرآب رواتیشه

تخمه بخور یا نون خشک

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری