۶ پاسخ

من وزن بچه کم بود دولیوان نوشت دکترم.
خداروشکر بهتر شد یک لیوانش کرد.

یه لیوان

من دو لیوان

دکتر برات نوشته یا خودت سراز خود میخوری؟

برا چی میخوری؟
تازه ۱۹هفته ای

تأثیر داره ؟

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وششم بارداری