از این قوطی ها
من بعضی صبح ها از این پاکتی کوچیکا میگیرم سرد نمیتونم بخورم داغش میکنم میخورم یه استکان میشه
شیر پاستوریزه یا بطری یا نایلونی شرکتی
زیاد مصرف ندارم شیر دوست ندارم
شیر موزو با مغزیجات درست میکنم
پاکتی روزی دو لیوان
من هیچ شیری با معده ام سازگار نشد تا اینکه شیر ماجان گرفتن و تنها شیری که میتونم بخورم همونه و روزی یک لیوان میخورم
من اصلا شیر نمیخورم اما دوغ وپنیر شماست رو هر روز استفاده میکنم
من زیاد شیر نمیخورم
از این مشمایی ها ارزونترم هست
من اصلا شیر ندوس
دوغ میخورم
قرقره قوروت میخورم😂
کیلویی میگیرم
روزی حداقل بک لیوان
منی که اصلا شیر دوست ندارم 😑😑
یک لیوان،یک لیوان تا دولیوانم دوغ با ناهار و شام.من بطری میگیرم
بهداشت گفت روزی که قرص د۳میخوری ۱لیوان کافیه
من یه لیوان شیر میخورم یه لیوان دوغ ، دوغ و بیشتر ترجیح میدم😋
روزی ۴ تا باید خورد من تو بارداری قبلیم رعایت کردم
رژیممو تو تاپیکام گذاشتم خوده دکتر داده، خیلی باتجربه
شیر کارتونی نخور یا شیرایی که تاریخ انقضاش طولانی مدته
شیرهای روزانه بخور دکتر اینو بهم گفت
من پاستوریزه میگیرم ازین پلاستیکی ها تقریبا هر ۳ روز دو از این پلاستیکیا میخورم. روزی ۳ لیوان میشه تقریبا
از اون بطری ها هرروز هم ن بیشتر سعی میکنم شیر موز بخورم دخملیم دوس داره
فقط پاستوریزه روزی حداقل ۱ لیوان
عشقم کیلویی ها پاستوریزه نیستن و خوردن لبنیات حتما باید پاستوریزه باشه چون خیلی خطرناکه
کیلویی فعلا که روزی نهایت ی لیوان اونم ن هرروزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.