من عاشق اسم دلانا هستم 😍
من گذاشتم دلانا و واقعا خیلی خوشحالم ک این اسم برا دخترم گذاشتم خیلی زیباو قشنگه هرکی شنیده واقعا خوشش اومده و خیلی اسم بروز هستش
کلا اسم هایی ک دل دارن خوشگلن و خوش آوا هستن و دلانادخیلی قشنگه معنی قشنگی هم داره یه جور ناز و ظرفات دخترونه هم داره
منم دلم میخواد بزارم دلارا به نظرت خوبه
بله عزیزم
آره...
قشنگ گلم
من دلوین انتخاب کردم گفتن اولش دل نباشه معنی بدی داره شبیه دلفینم هست هیچ اسمی هم بهم خوش نمیاد چقدر انتخاب اسم سخته واسه دختر 😔😔😔😔😔😔
من دو روز شده عاشق اسم دلارز شدم
دلانا هم قشنگه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.