۱ پاسخ

فک نکنم مربوط به نوع شیرخشک باشه خیلی از بچها چهارماهگی به بعد بازیگوش میشن کمتر شیر میخورن اگه واکسن زدی شاید بخاطر واکسن باشه

سوال های مرتبط

مامان هلما 🫀❤ مامان هلما 🫀❤ ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی