سلام
خانما این قرص رو میتونم بخورم دمیترون ۴ هس؟

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم ولی میگن کولیک و رفلکس میاره ، b6 بخوری بهتره

اصلا نخور عوارض جنینی داره

بله میشه

اگه دکترت نوشته اره عزیزم بخور

والا یسری میگن نخور یسری میگن بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی
مامان پسری🤰🐣💋🩵 مامان پسری🤰🐣💋🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری