بجه ها معدم درد گرفته چکارکنم چی بخورم

۳ پاسخ

من روزی ۲باراستفاده کردم دکترم گفت روزی ۲تامصرف کنی مجازی ضرری برای بچه نداره

اگه مربا به داری یکی دوقاشق بخور
خوبه برا معده
سیرابی هم خوبه

منم معده درد شدیددارم دکتربهم قرص فاموتدین ۲۰داده مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌ونهم بارداری