اگه مشکل گوارشی داری طبیعیه من زیاد اینجور میشم
قرص فاموتدین بخور ضرری هم نداره
یا تحمل کن و استراحت کن تا کم کم آوردم بشه
منم هستم یعنی بعضی وقتها واجب میشه یکی بیاد برام ماساژ بده ولی یه مقدارغذاهضم میشه بهترمیشه آدم
میگن عرق نعنا رو باآب قاطی کنی بخوری خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.