۱۰ پاسخ

من یبار قبل پودر خون دادم ۳بار بعد پودر.که هر کدوم ۱ساعت یباربود.حدودا۴ساعت طول کشید

ازالان تاساعت۱۱نیم

تا ظهر اونجایی عزیزم😂😜

دوساعت ونیم میکشه

مت ۴مرحله شد
اولی ک بدون پودر
بعد اونم هر ۱ساعت ۳تا نمونه دادم

من اول خون دادم بعد پودر خوردم ی ساعت بعد خون دادم دوباره ی ساعت دیگ و دوباره ی ساعت دیگ خون دادم

اع چرا پس دکتر من گفت 27 هفته برو

واسه من دوساعت شد

منم الان پودر خوردم

چرا انقدر زود رفتی من دکتر م گفت 27 هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه👼 مامان جوجه👼 ۸ ماهگی
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی