اومدم سونو تشکیل قلب از استرس دارم میمیرم 💔🥹

۹ پاسخ

ان شاء الله به سلامتی عزیز

خوش خبر باشی

منم ۱۰مهر باید برم کلی استرس دارم🥲

استرس چرا عزیزم اروم باش

انشاالله با خبر خوب میای

منم اومدم الانا نوبتممممه🥲

خیره انشالله عزیزممم

آروم باش عزیزم. امیدت به خدا باشه

چندهفته وچندروزی دقیق؟

سوال های مرتبط