هم هفته های من شماها ترک افتاده بدنتون؟؟

۱۳ پاسخ

نه من که فعلا ترک نخورده

من بارداری اولم ران پام فقط ترک خورد دومی و الان سومی دیگه ترک نخوردم

من نابود شدم همش ترکه

من بااینکه شکمم کوچیکه کلی ترک خورده

آره 🥲

هفته ۳۴ ترکهام شروع شد... با هرروز روغن و کرم و ...

آره

مال من دوهفته ایی میشه شروع شده .هرکاری بکنی ترک میوفته فقط چربش کن .البته برای کسایی که شکم های کوچیکی دارن ماهای اخر شروع میشه وگرنه خیلیا از چهار پنج ماه شروع میشه .

آره شکمم و رون پاهام

نه هنوز ولی نزدیکه

اره

اره شکمم

من نه

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد