۲ پاسخ

لباسشو کم‌ کن هوا رو خنک کن کولری چیزی اگر باز همین حسو داشتی تبش رو بگیر بالای ۳۷/۵ بود ببرش دکتر بهتره سر خود دارو ندیاگر ویروسه خودشو نشون بده

سلام. اول با تبسنج تبشو بگیر تا مطمعا بشی

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی