۵ پاسخ

من از ماه دوم بارداریم خریدم و استفاده میکنم
مخصوصا اون تایمی ک میخام از پله برم پایین یا پیاده برم

عزیزم طول سرویکس تو ان تی و انومالی چند بود که سرکلاژ کردین

ببخشید میپرسم شمام احساس درد دارین؟

من دکترم گفته باید ببندی قصد دارم بخرم و استفاده کنم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد