سلام خانومای سرکلاژی شکم شماهم پاینه؟

۳ پاسخ

عزیزم میشه درخواست بدی داشته باشمت

البته بعد از دراز کشیدن یه چیزی می‌زارم زیر پاهام پاهام بیاد بالا و استراحت میکنم بعد کم کم احساس میکنم یه کوچولو میاد بالا

از ۱۸هفته سرکلاژ کردم و استراحت مطلق هستم و یک هفته ای میشه تا بلند میشم برای سرویس یا لباس عوض کنم خیلی سریع هنوز ۲دیقه نشده شکمم میاد پایین و احساس فشار خیلی بدی پیدا میکنم جوری ک تحمل دیگه ندارم میرم دراز میکشم باز

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی