۱۴ پاسخ

من ۳۱هفته رفتم هزینش ۶۶۵شد

من ۴۰۰

۲۸ بری بهتری اگه کم باشه وزنش میتونی جبران کنی

فکر کنم 500 دادم
بنظرم 31 یا 32 هفته برو 🥲 چون 28 تازه شروع به وزن اصلی می‌کنه

من ۳۰ هفته رفتم ۴۵۰

من ۳۱هفته و ۲روز بود تاریخ سنوم ولی طبق گهواره ۳۱هفته ۵روز رفتم هزینش بابیمه تکمیلی دی شد ۶۳۰فاکتور گرفتم ک برم از بیمه بگیرم پولو

۴۰۰ ت

به نظرم ۲۸ برو که اگه خدایی نکرده وزنش کم بود زودتر متوجه بشی و برای وزنش تلاش کنی
منم ۲۸ رفتم ۱۱۰۰ بود گفت کمه و الان دارن تغذیمو بهتر میکنم که مجدد ۳۲ برم

منم ۵۰۰ دادم ۲۸ هفته و سه روز رفتم

برای من یکو خورده ای شد

من ۳۲ هفته میرم
ت هم همون ۳۲ برو

من 500 دادم
من 31 رفتم

سونوگرافی کوچه باغی جایی ک من‌میرم از اول بارداری
ی خانومه اون هفته میگف رفتم ۷۲۰ تومن بود

از من ۵۰۰ گرفت آزاد

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین و آریا مامان امیرحسین و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی