۴ پاسخ

من دو تا سایز صفر یکی سرهمی یه بلوز و شلوار و یه سایز ۱ سرهمی گذاشتم

من که تا بچه رو نبرم حموم نسابم نمیتونم لباس نو بپوشونم

من نمیخوام صفر بخرم .یک خریدم اونارو میپوشونم فوقش دوهفته بزرگ میشه .یه ست بیمارستانی هم خریدم که اونم بعد اینکه نافش بیفته خوبه
کلا لباس نو به بیمارستان بردن چندشم میشه

من یه دست سایز صفر گذاشتم یه سرهمی بیمارستان و روسری و قنداق و پتو دورپیچ

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی
مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد