۶ پاسخ

انشاالله چیزی نیست و خبرهای خوبی بگیری

منم صبح رفتم کل بدنم استرس و لرز داشت تا رفتم داخل انشاالله بری و خبرهای خوشی بگیرم

انشالله خوبه😇

انشالله که به خیر و خوشی بگذره

عزیزم انشاءالله همه چی خوبه ❤
منم امروز میرم انومالی برام دعاکنید همه چی خوبه

ان‌شاءالله همه چی خوبه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان صدراورستا مامان صدراورستا ۶ ماهگی
مامان دوپرنسس مامان دوپرنسس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری