مسواک انگشتی برا نینی از چد ماهگی میزنید؟

۳ پاسخ

دندون در بیاره بعد من از وقتی قطره آهن رو شروع کردم مسواک هم براش میزدم بعدش همون ۶ ماهگی استفاده کردم

از وقتی که دندون دربیاره

هنوز که زوده

سوال های مرتبط