۷ پاسخ

بابا همه چی بخورین بچه عادت کنه اینجوری هم شما اذیت میشین هم بچه

نفاخ ک هست ولی اگه از الان نخورید بچه عادت بکنه ۱ماه دیگه ک شروع میکنید بازم براش سخته پس از همین الان بخورید بعد غذا تون هم یکم بو مادرانه بخور مشکلی پیش نمیاد

نفاخه

من اولا خیلی حساس بودم حتی همون سرخ کرده هم نمیخوردم
ولی الان همه چیز میخورم

ن من ک نمیخورم

نه گلم بخور

منم ده روزه همش گشنه هستم هیچی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی