خانما کیا تو هفته من همش دستشویی دارن ؟؟

۷ پاسخ

بچه هات دوقلو هستش؟

من مخصوصاشبا میام میشینم بازم دسشوییم میگیره نه میتونم خوب بخابم هیچی دیگه بدنم خیلی سنگینی می‌کنه برام ازیطرفم سیاتیک دارم یکم پیاده روی یاکارمیکنم دردش منومیکشه درداونم یه طرف همچی بهم ریخته😕😕

من کم‌مونده جاپهن‌کنم تو دسشویی

و متاسفانه هر چی هفته بالاتر میره بدترم میشه😅

من.

هرچقدر وزن نی‌نیت بیشتر بشه اوضاع بدتر میشه، دیگه کلاً تو دستشویی باید جا پهن کنی

من...

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی