خانوما از هفته چندم‌میشه حرکات جنین و‌حس کرد؟

۸ پاسخ

واسه من خیلی دیگه فعاله🥹حدودا از ۱۴/۱۵هفته ضربه هاش از رو شکم معلوم بود

یه دکتر تو اینستا امروز میگفت از ۱۶تا ۲۲ ،من تو بارداری قبلیم ۲۰هفته احساس کردم

شنیدم از ۲۰ هفته به بعد
باز بستگی به جفتت داره

من از آخر ۱۵ هفته حس کردم....البته انگشت شماره فعلا

بستگی به جفت داره قدامی خیلی دیر ولی خلفی از ۱۶ هفته هم میتونی حسش کنی

بنده با اختلاف از ۱۴ هفته حس کردم 😂 تو گهواره هم نگفتم اصلا که بچه ها حس کردم و اینا خیلی ها هستن میگن نه الکی میگی و اینا یا عکس شکم میدم هی میگن نفخه
خب بزارید آدم خوشحال باشه ضد حال چیه دیگ میزنید🫡😁

16 هفته یه بار فقط الان ک تو نوزده هفتم ۳.۴ بار البته حرکت نیس حباب میترکه یه لحظه

من از 20هفته حسش كردم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣 مامان تو دلی🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🤰🍓 مامان توت فرنگی🤰🍓 هفته هجدهم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری