خانما من چیکار کنم شکمم شل بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

عزیزم انجیر بندازی روغن زیتون باهم بخور خیلی خوب جواب میده

سبزی هم خیلی خوبه
الو بخارا خیس کن شب صبح بخور اب روی اتیشه
تخم شربتی هم عالیه

هلو و انگور و انجیر خیس شده بخور
صبح ها آب ولرم بخور
بخاطر قرص آهنه که یبوست خیلی اذیت میکنه

انجیر بخور
الانم فصلشه
و گلابی
با مایعات و میوه زیاد

شربتشو دکتر مینویسه بعد زایمان
انجیر کمپوت گلابی آلو خشک بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی