۱۱ پاسخ

بچه اگر ذاتش خوب باشه،تربیتش خوب باشه دختر و پسر نداره

میدونی به خاطر اینکه سر پسردار شدن از قدیم حرف زیاد بوده، الان دیگه ازین ور بوم افتادن و دختردارا میخان یه جوری تلافی کنن
ولی هیچکس حواسش نبوده که بابا مگه فرقی میکنه؟ مگه آدم نعمتی که خدابهش داده رو خوب و بد میشماره؟ چه پسر چه دختر فقط و فقط تربیتش مهمه. اینکه انسان باشه و به دیگران بد نکنه مهمه. اینکه اسم پدرومادرشو به نیکی نگهداره مهمه. وگرنه بچه ای که انگل اجتماع بشه به چه درد میخوره؟ چه دختر و چه پسر وقتی ناخلف باشن و جز تف و لعنت برای پدرمادرشون نخرن، اندازه یه آجر ارزش ندارن.

بابام ۱۱ سال از پدر و مادرش مراقبت کرد حتی کولشون می‌کرد میبرد دکتر
عمه هام پی خوش گذرونی
یکی از آشناها دختر خودشو فدای پدر مادر کرد پسر انکار ن انکار
بچه باید ذاتش درست باشه

اصن به این حرفا گوش نده خدا به هرکس خیر و صلاح و زندگیش رو میده

راستش من اینقدر تو اطرافم پسر فضول دیدم که دختر بیشتر دوست دارم البته تربیت خانواده هم خیلی مهمه
ولی خب اگر بچم پسر میشد مطمئنم اندازه ی دخترم خوشحال میشدم هردوتاش خوبن وفرشته ان
پسرا مامان دوستن ولی خب نمیشه که از عروس خواست بیاد مواظب مادرشوهر و... یاشه پس دختر میاد

توجه نکن من از وقتی اومدم گهواره و دیدم کلی ادم نااگاه هستن ک مث زمان جاهلیت میان ی جنسیت و خراب میکنن مخصوصا بیشتر پسر رو و توی دل ماماناشونو خالی میکنن در صورتیکه نه جای خدا هستن ک اینده رو پیش بینی کنن و ن در جایگاهش هستن نظر بدن اصلا میبینم یکی داره همچین چرت و پرتایی میگه سریع رد میشم .این ادمااگه جای خدا بودن چ میکردن...

فرقی نداره مهم تربیته
اینکه بزرگ که بشن بینشون فرق نزاری

بنظرم همه چی برمیگرده به تربیت خانوادگی... من پسرایی رو دیدم که مثل پروانه دول مامانشون میگردن و دخترایی دیدم که هیچ تعلقی به خانواده ندارن ک همش اذیت میکنن و دقیقا برعکس اینا رو هم دیدم ک دختر خوبه و پسر بیخیال پس بنظرم ربطی به جنسیت نداره... اگر فرزند خوب و صالحی باشه چه دختر چه پسر خیر وبرکت و فرقی نداره... ضمن اینکه من کلا نگاهم اینه ک بچه چه دختر چ پسر قرار نیست مال خانواده و وقف پدر و مادر باشه همیشه... باید مستقل باشه و موفق همین مهمه

منم برادرندارم بچمم فعلا نمیدونم چیه ولی تحربه ای ک ازاطرافیانم دارم دختر توی پیری خیلی دلسوزتراز پسره
پسر میره پی زن وزندگی خودش وسرکار و عزلرجور مشکلات دیگه
اما دختر هرجوری شده ب فکر پدر مادرشه
این برام ب تجربه و تعداد زیااااااد ثابت شده

خب بعضیا اینجورین ولی دختر وپسر چه فرقی دارن هم دختر خوبه هم پسر صیحیح سالم باشن چه پسر چه دختر خدا به اونایی که بچه ندارن هم یه دختر یا پسر سالم بده الهی امین✨🤲🤲

من شوهرم یدونه است دوتا خواهر داره انقدر که به فکر مامان باباشه وهواشونو داره خواهراش اینجوری نیست همیشه دوست داشتم پسر داشته باشم اونجوری که شوهرم مامانشو دوست داره منو دوست داشته باشه امیدوارم پسرمم مثل باباش دلسوز ومهربون باشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
من دوتا پسر دارم این یکی هم پسر شده البته پسر بزرگم که ۱۴ سالشه پیش پدرش یعنی شوهر سابقمه زنداداشم ۳تا دختر داره ۱ پسر حالا همش میگه تو اصلا دختر نداری نمیدونی طعم دختر چیه دختر فلانه بسانه خودم میدونم دختر خوبه تو خونه آدم داشته باشه اما حالا که نشده زنداداشم هی تیکه میندازه منم پسر دارم خواهر کوچیکم هم دوتا پسر بعد امروز داشتیم صحبت میکردیم میگه کیان کجاست گفتم با باباش رفتن بیرون میگه آها دیدی الان تنها سدی پسرت بزرگ بشه نمیمونه خونه همش میره بیرون تو تنها میمونی اگه دختر داشتی کنارت میموند منم بهش گفتم اتفاقا استراحت میکنم منم تنها دختر خونه سوگلی خونه روز دختر روز مادر روز زن فقط برا من کادو میخرن خرید برم فقط منم که خرید میکنم اگه دختر داشتم انقدر که باید برا دختر خرید میکردم پولی نمیموند برا خودم بخرم بعد میگه آره راست میگی دقیقا همینطوره من از بس برا دخترام خرج میکنم پولی برا خودم نمیمونه گفتم پس هی نگو خدا بهت دختر نداده خلاصه که خودم از این جور حرفا خوشم نمیاد دختر و پسر هیچ فرقی نداره من خودم وقتی میرم بیرون چیزی ببینم برا کیان قشنگه میخرم چه دختر چه پسر هردو هم سختیهای خودشون رو دارن هم شیرینی دوتاشون هم تو زندگی خوبه اما اینکه همش بگن دختر فلانه پسر فلانه واقعا خوب نیست
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری