۱۶ پاسخ

همش چرته تو برنامه یک زن یکی نوشته بود دختر خواهرم انقد اذیت میکنه و تو روی مادر پدرش وایمیسه چشمم از دختر داشتن ترسیده اینایی ک اینجوری میگن هنوز دختر پاچه پاره که خون مامان باباشونو تو شیشه کردن ندیدن و میگن پسر بده.. دیگه شعورشون نمیرسه ک همه چی به تربیت و ذات بچه برمیگرده ادم گریه کن بعد مرگش میخواد چیکار همین ک بچه اش خوشبخت و سعادتمند بشه و مرد شدن یا خانم شدن و درست بزرگ شدنشو ببینه واسش افتخاره ن گریه کن و غمخوار!

من الان دو تا زنداییام دختر دارن .روز دختر اینقدر تو. گروه چیز فرستادن و هی دختر که بدرد مادرش میخوره دختر که فلان
خب ما الان پسر داریم بریم بمیریم
تازه هم پسر و دختر و خود خدا داده این چه کار زشتیه که بعضیا میکنن

افرین یا بعضیا میگن خدا دختر ب هرکسی نمیده این چ جمله بی ربطیه انگار پسر داشتن جزای اعمال ماس بعضیا خودشونو بااین حرفا دلداری میدن فقط وگرنه اصلا درست نی جفتش رو خدا میده و صلاح مارو میدونه❤️

بنظر من حرف نخواستن دختر یا پسر نیست یک مثلاً دو تا دختر داره یا پسر دوست داره بچه سوم حداقل جنس مخالف اینا باشه وگرنه ناشکر خدا نیستن

کلا اونایی که پسر دارن با هیچی کاری ندارن ولی اینایی که دختر مبارن خیلی جبهه میگیرن ! ادم فک میکنه دلشون میخواسته پسر شه دختر شده از عمد یسری حرفا میزنن ! وگرنه هیچ حساسیتی نیست ! سلیقست و خواست خدا دیگه جنسیت هرکدوم عزیزه ! ولی فاز بعضیا مشخص نیست خیلی رو دختر مانور میدن این خودش یه پالس برعکس میده😄

منم بچه اولم دختره،،چندتا حرف ناراحت کننده شنیدم از فامیلا،،بجای مبارکه و خوشحالی میگن اشکال نداره فقط سالم باشه،،حالا انگار از نظر ما اشکال داره ک دختر شده،،بازم ب نظرم ما دختر دارا بیشتر حرف میشنویم،،،سمت ما کسی اولین بچش پسر بشه حتی بعضیاشون حسادت هم میکنن که پسر شده

من یه دختر خیلی ناز دارم ۱۰ سالشه
و الان باردارم دوست دارم پسر باشه که جنسم جور بشه

اما کلا فک میکنن فقط پسر دار ها مثلا کلاس میذارن یا حرفشو میزنن
اما دختر دار ها هم من دیدم که چجوری هی کلاس میذارن و....

بنظرم هیچکدوم قرار نیست تاجی به سرمون بزنن، بچه بچه‌ست چه دختر باشه چه پسر، فقط باید درست تربیت بشه، مثلا چرا واسه دختر غش و ضعف میکنن واسه پسر نه، یا مثلا بعضیا اگه دختر باشه نارحت میشن، چرا؟‌ مگه قرار بود پسر واستون چه کاری کنه که دختر نمیتونه؟‌
طرف میگه از وقتی فهمیدم بچم دختره ذوق و شوقم هزار برابر شده، چرا؟ اگه پسر میشد ذوقت کم میبود؟ از اولم واسم مهم نبود الانم مهم نیست اگه چن تا بچه‌ی هم جنس هم داشته باشم فکر نکنم هیچ وقت بگم چرا اون یکی جنس رو ندارم، چون هر دوتاشون اولادن دیگه هیچ کدوم قرار نیست واسم شق‌و‌القمر کنند، تهش میرن پی زندگیشون دیگه، فقط بچه‌ای تربیت کنید که شریک زندگیش یا دوستاش یا همکاراش و اونایی که باهاش در ارتباطن دعاگوتون باشند نه اینکه بهتون سلام برسونن بابت بچه‌ی بدی که تحویل دادید.

پسر رو درست تربیت کنی از صدتا دختر بهتره ، کلا بچه هدیه خداست خدا لایق مادرشدن بدونه ما رو بچه سالم بهمون بده، همه چی به تربیت هست بچه رو هر جور باربیاری همون میشه دختر دیدم خانوادش از دسش شب و روز ندارن همینجور پسر ک دوس نداره خانوادش زنده باشن، بلعکس هم هست ، خدا به همه بچه سالم بده

چرا اینقدر دختر ، پسر میکنید ، مگه به خودتون شک دارید که هی خوبی و برتری ی جنسیتو به زبون میارید ، چرا دوست دارید دل بقیه رو بشکنید . اگه اینقدر عقلتون ناقصه چرا بچه اوردین ، اونی که ارزوش اینه که بچش فلان شه ، مثلن جنسیتش فرق میکرد سقطش میکرد ؟! شما خودتون از اونایی که بهتون حرف میزنن بدترین و گرن حرف مردم براتون اهمیت نداشت

عزیزم هر دوتاش نعمت خدا هستن سلیقه ها متفاوت هست بعضی ها دختر دوست دارن بعضی ها پسر..بنظر من با هر دوش مادر و پدر بودن و خانواده شدن میشه تجربه کرد مهم سالم بودنشون و صالح بودنشون هست

من شوهرم عاشق دختر بود خداروشکر خدا بهش دختر داد ...چقدر دلم میسوزه واسه بچه هایی که خانواده هاشون جنسیتشون رو دوست ندارن دلم کبابه براشون

خیلی مسخره س به نظرم توهین به خودشونه یعنی چی پسر چی داره این افکار از قدیم مونده من از وقتی فهمیدم با همسرم دختره ذوقمون چند برابر شده چون عاشق دختریم هیچ کی هم به خودش اجازه این حرف رو نداده تو دوروبریا این همه که پسر دارن تهش تنها موندن چی شده؟ همونا رو دیدم میگفتن پسر فقط دختر خوب نیس ولی دختر هرچیم باشه پیش خانوادشه و تنهاشون نمی‌ذاره

من خوشحال ترینم که تو دلیم پسره😍😍😍😍 کل زندگیم این فسقلی شده🥹🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️

وای من حاظرم هرچی بچه میارم دختر باشه
التماس خدا رو میکنم بچم دختر باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری