سلام خانوما کنجد تو باداری ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

منکه خیلی میخورم شنیدم فقط سه ماه اول خوب نیست وگرنه خیلی مفیده وبچه باهوش میشه

گرمه دیگه نباید گرمی جات زیاد استفاده کنی در حد کم اشکالی نداره اگه دلت میخواد

بله خوب نیست

برا چی ضرر داره مگه چقدر میخوریم ک ضرر داره

اره تو ماه های اول میگن خوب نیس باعث میشه دهانه رحم نرم و باز بشه. من سر زایمان اولم تو زایشگاه اورد برام شوهرم خوردم و زود دهانه رحمم باز شد

اره نرم کنندس

سه ماه اول رعایت کن

آره ضرر داره

میگن خوب نیست

سلام بله خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملیکاومیکائیل💙 مامان ملیکاومیکائیل💙 ۱ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری